-->

2013. november 2., szombat

Kritika #2



Kinézet: Annak ellenére, hogy a fejlécet nem te csináltad, írnék róla néhány sort. Egész szépen van kivitelezve, bár szerintem nem volt olyan jó ötlet ekkora méretben rárakni a főszereplőket. Értem én, hogy körülöttük forog a történet, de szerintem jobb lett volna egy picivel kisebben. Másba nagyon nem tudok belekötni, egyedül talán abba, hogy a srácnak a bal szeme szebb lenne, ha látnánk is. Egyébként minden más oké. Ami az oldal többi részét illetni, elég vegyes érzelmeim vannak. Egyrészt, szerintem jobban jártál volna egy sötétebb háttérrel. Sokkal szebb lett volna az összhatás. Az tartalom mögötti háttér szélének a lekerekítése sem volt a legjobb ötlet, ahogyan maga a színe sem. Ez is főleg azért van, mert így a fő háttértől nagyon elüt. A bejegyzések szövegét a helyedben sorkizártra állítottam volna, mivel így nem túl szép. Néhol a betűméret szinte olvashatatlan, bár gondolom ezt te is észrevetted. Ahogy azt is, hogy az első bejegyzés alján szintén lehetetlen elolvasni a szöveget. Az a rózsaszín nem igazán kellett volna oda. Az oldalsáv rendben van, nem találtam benne nagyobb hibát. Maximum annyit, hogy kereshettél volna méretben nagyjából megegyező képeket, úgy kicsit szebb lett volna az összkép, de ez már tényleg csak apróság.
Összességében nem rossz, igazából a háttér az, ami nagyon nem illik a képbe. Ha azon változtatsz, sokkal jobb lesz.

Történet: Hogy őszinte legyek, egy részt sem láttam a Teen Wolfból. Ennél fogva fogalmam sincs, hogy mi a történet lényege, mi a fő szál. De ettől most próbálok eltekinteni. Nekem az első néhány fejezet kicsit olyan, mintha valami Alkonyatszerű történetet olvastam volna, csak éppen fordított helyzetben. Az apja helyett az anyjához költözik, új iskola, új kocsi. Ezt főleg akkor éreztem, mikor Adolfine belépett az osztályterembe az igazgatóval. Esküszöm, csak egy ventilátort kell odaképzelnem, és látom is magam előtt Edward Cullen zavart pillantását. Aztán Brad, a természetesen nagyon menő csávó, akinek senki sem elég jó, hirtelen megkedvel Ad-et. Ettől az enyhe Alkonyatbeütéstől eltekintve a fogalmazásmódod jó, egy-két apró hibán kívül. Ugyanezt tudom elmondani a helyesírásodról, csak egy-két vesszőhibát találtam, néhány igekötős igét külön írtál, illetve néhány szót elgépeltél.
A történetre visszatérve, a harmadik résztől kezdve kezd érdekessé válni a sztori, kíváncsi vagyok, hogy mi történhetett Ad fejében. A legendák is felkeltették az érdeklődésemet. Igazából, amennyire kedvtelenül indultam neki az elején, annyira kezdett tetszeni a végére. Szerintem érdemes folytatnod, mindenképpen jó irányba haladsz. Ja, és nyertél magadnak egy rendszeres olvasót. :)

faith

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése