-->

2013. október 28., hétfő

Bemutatkozás avagy "Előszó"

Sziasztok! Úgy gondoltuk nem árt a bemutatkozás, mielőtt bármibe belekezdenénk.

Hanna: Sziasztok!:) Csak a Blogger nevem Hanna, eredeti nevemet viszont nem szeretném a nyilvánosság tudtára adni. 14  éves vagyok, kilencedikes, ahogy azt olvashatjátok oldalt a modulsávban is. Hihetetlenül sértődékeny vagyok. Másfél éve kezdtem el a blogolást. Pályakezdőként egy One Direction-ös blogot írtam, most viszont egy éve lassan, hogy egy Sebastian Vettel-es fanfictionbe belekezdtem (katt). Kedvenc sportágaim a kosárlabda, amit 3 éve űzök, és a Forma-1 2009 óta. Ha a mániáimról van szó, mindenképpen meg kell említenem a teknős-, és kakaó mániámat. Ezek közé beférkőzött még a Beatle-mánia. Már elég régóta szeretem a Négy Nagyot. Különösebben a zenéjük mondanivalója, és a fiúk hozzáállása vonzott magukhoz. Édesanyám mindig azt mondja rólam, hogy a sok kör között én vagyok a háromszög. Más vagyok, mint a többi, tizenéves lány. Más a gondolkodásom, a stílusom, és az élethez való hozzáállásom. Sosem szerettem kortársaimat a viselkedésük miatt. Példaképem Vanessa Hudgens. Szerintem rettentően szép, és ahhoz képest, hogy milyen híres, egyáltalán nem beképzelt. Szeretem a pasztell színeket, és a margarétát. A képszerkesztésről annyit, hogy hónapokkal ezelőtt kezdtem el. Gimp 2-őt használok, illetve próbálkoztam még a Photofiltre Studio X-el is. Ha már szerkesztés, akkor bemutatom pár munkámat:







faith: Hola! Az első, amit tisztázni szeretnék, az az, hogy borzalmas vagyok bemutatkozószöveg írásból. Egyébként az eredeti nevem nem publikus, ahogy az életkorom sem. Mindkettőnek oka van, nem igazán szeretnék erről beszélni. A blogolás csodáit körülbelül 3-4 éve fedeztem fel, természetesen nagyon amatőr szinten. A fanfiction írást jóval később, lassan másfél éve kezdtem el, kisebb-nagyobb szünetekkel. Most jutottam el odáig, hogy van egy rendes történetem, rendes részekkel, egyelőre megszakítás nélkül. Ezt ide kattintva érhetitek el. Ami a zenei ízlésemet illeti, elég válogatós vagyok. Nem igazán hatnak meg a mai zenének nevezett szemetek, inkább a régebbi idők zenéjét szeretem. Bár be kell vallanom, egy-két újabb dal is belopta magát a szívembe. Igazából ez nem időtől/kortól, hanem minőségtől függ, de ebbe inkább nem mennék bele, mert órákat regélnék róla. Ha érdekel, jobboldalt megtaláltok néhányat a kedvenc előadóim közül. A Forma-1 csak két éve kezdett el érdekelni igazán, mikor muszáj volt néznem az egyik futamot, és hirtelen megláttam azt a német srácot, akit korábban már alaposan szemügyre vettem a Red Bull Mobile-os reklámban. Nos, Vettel első látásra szerelem volt. Kimivel csak a tavalyi szezon végére találtunk egymásra igazán, bár ez a nagy szerelem - bármilyen meglepő - csak egyoldalú. Példaképem igazán nincsen, egyelőre a saját céljaimat próbálom elérni, amivel az a probléma, hogy én magam is alig tudom összeszámolni őket. Fiatalon akarok meghalni, mivel az öregség taszít. Bár, szerintem a mondat második felével mindenki így van. Szeretnék egyszer író lenni, esetleg csillagász. De ami a legfontosabb, egyéniség akarok lenni. Főleg a sötét színeket szeretem, a design is ezt tükrözi. Photoshoppal szoktam dolgozni, és annak ellenére, hogy elég régóta küzdök a képszerkesztéssel, sosem vagyok elégedett a munkáimmal. Mindenesetre szeretnék megosztani veletek néhányat:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése